Evde sağlık hizmetleri birimi randevu sistemi ile mesai saatleri içinde çalışır.

Görevleri Nelerdir?

* Daha önce ilgili dal uzmanı tabiplerce konulmuş olan tanı ve planlanan tedavi çerçevesinde ve kişinin bulunduğu ev ortamında;  tetkik, tıbbi bakım ve rehabilitasyon hizmetlerini verir.

* Tıbbi cihaz ve malzeme kullanımına ilişkin raporların çıkarılmasına yardımcı olur.

* Hastanın ve ailesinin evde bakım sürecinde üstlenebilecekleri görevler ve hastalık bakım süreçleri ile ilgili bilgilendirir.

* Hastalığı ile alakalı evde kullanımı gerekli tıbbi cihaz ve ekipmanların doğru ve uygun koşullarda kullanılması konusunda eğitim ve danışmanlık hizmetlerinin verir.

* Lüzumu halinde ilgili dal uzmanlarının da görüşü alınarak gerekli konsültasyonun sağlar.

 Evde Sağlık Hizmetlerine Nasıl Başvurulur?

Hasta veya yakını ilgili telefonlardan arayarak veya evde sağlık hizmeti birimlerinde bulunan Hasta Başvuru Formunu doldurmak kaydıyla başvuru yapar.

Türkiye’nin genelinde tahsis edilen 444 38 33 (444 EV DE) ve 0 224 295 62 32- 33 - 34 - 35 numaraları mesai saatleri içerisinde aranabilir. (Faks:233 26 39)

 

Başvurular kayıt altına alınarak en kısa zamanda ilgili aile hekimi tarafından yerinde değerlendirilir. Evde sağlık hizmeti almak için başvuran kişi veya aile bireylerine değerlendirme sonucu konusunda, olumlu veya olumsuz olup olmadığına bakılmaksızın en kısa sürede bilgi verilir. 

                  

Orhaneli Devlet Hastanesi